23 Ağustos 2013

Çiçek Senfonisi - Özdemir Asaf



Yapı Kredi Yayınları
487 Sayfa

  Kitap Kardeşliği Ağustos ayında ikinci kitabımız bir şiir kitabı. Özdemir Asaf'ın dizelerini okuyup çok beğeniyordum ama daha önce hiç şiir kitabı okumadım neden bilmiyorum. Biraz çekiniyordum açıkçası, şiirin o duygu yoğunluğunu anlayabilir miyim diye. Ama tahminimden daha fazla sevdim şiir okumayı ki Özdemir Asaf'ın etkisi fazladır. Her gün kullandığımız basit kelimeleri yan yana getirip var olan durumu gözler önüne öyle bir seriyor ki beğenmemek elde değil. "Yalnızlık paylaşılmaz, paylaşılsa yalnızlık olmaz" en büyük örneklerinden ya da Lavinia. Aslında daha pek çok güzel şiiri var fakat en bilinenlerinden örnek teşkil etmesi adına daha somut sanırım. 
   Kitaplığımda olduğu için mutlu olduğum kitaplara girdi bile ve ilk şiir kitabı olmasıyla özel bir yeri oldu. Ve en çok beğendiğim kısım Yalnızlık Paylaşılmaz bölümüydü. Altta da o kısımdan birkaç şiir bulunuyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder