30 Mayıs 2017

Kitap Alışverişi #30


Artık eskisi kadar kitap almıyorum diye düşünürken yaklaşık 6 ayda yine bir kule yapmışım. Büyük sorumlusu D&R'daki kampanyalar ve Kitap yurdundan her ay en az 1 kitap (genellikle 2 oluyor) almaya devam etmem. Bu dönemde kitap okuyamadığım için çoğunlukla ince kitap aldım ki belki arada boşluklarda hemen okuyup bitirebilirim diye düşünmüştüm ama olmadı. 


Favori kitabımla başlıyorum. Tez savunmamı atlaktıktan sonra Arkadaş Kitabevi'ne girip kendi kendimi kutlamak için pasta yemeden önce kitaplara bakarken bunun kapağına vurulup bakıyordum ki Neil Gaiman yazdığını görünce düşünmeden kendime kutlama hediyesi olarak aldım. İllustrasyonlara, kapak tasarımına (aydıngerin üzerine yazıların ve süslemelerin baskısı, ana kapakta ise illustrasyonun alması) bayıldım. 


İç sayfaları da bu şekilde. Oturup biraz okumaya başladım ve biraz masallardan karışık elemanlar var gibi. Örneğin Pamuk Prenses ile Uyuyan Güzel'den parçalar hikayede birleşmiş ama karanlık sihir de ortada dolanıyor. Yakın zamanda tekrar sakin kafayla başlayıp bir çırpıda bitirmek istiyorum. 


D&R'ın 3 al 2 ödesinden önce 9.90 kampanyası vardı. O zaman Sezgin Kaymaz'ları görünce fırsattan istifade almak istedim. Z raporu ise ismiyle ile ilgili bir anım olduğu için tercih ettim. Kralların Merhameti çıktığında oldukça ses getirmişti ve Nebula'ya aday gösterildiği için hem de kampanyada görünce aldım ama yakın zamanda okuyabileceğimi sanmıyorum. 


D&R 3 al 2 ödeleri. İlk seferinde Aslı Erdoğan'ları aldım ama Kabuk Adam yoktu alırken ve aslında onu okumak istiyordum ama artık başka kitaplarıyla başlayacağım. İkincisinde de Kan ve Gül, Aşk Dersleri aklımda olanlardı ve fiyatlarına yakın olacak kitap bakarken Mektup Aşkları'nı gördüm ve merakla onu da aldım. Kutusu mektup şeklinde ve içinden kitabı çıkıyor. 


Yılbaşında 1001 Kitap listesinde 17 kitap okuma etkinliği vardı ama sebat edemedim. Huzursuzluğun Kitabı'na ve Kolera Günlerinde Aşk'a başlamıştım ama çok yoğun olduğum için başlarında bırakmak zorunda kaldım. 


Hayat, Sil Baştan'ı Hepsiburada'da hediye çekim vardı onu değerlendirmek için aldım ve konusu da çok ilgi çekici. Matmazel Christina'yı Gece Kütüphanesi'nin goodreads'te yorumunu görüp aldım. Anayurt Oteli beklemek zorunda kalınca kurtarıcı olsun diye aldım. Damızlık Kızın Öyküsü ilk okuyacaklarım arasında ve Gerçek Hayat'ı da yorumlardan sonra merakla aldım. 

Şu alma hızımla okuma hızım ne zaman bir olacak diyerek üzüntüyle sonlandırıyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder