10 Mayıs 2014

[Blog Tur] Kötü Çocuklar Soluk Soluğa - M. Leighton


BİR KIZ İKİ ERKEK VE BİR AŞK ÜÇGENİNİN ATEŞLİ HİKAYESİ...

Kitap: Kötü Çocuklar Soluk Soluğa / Down to You
Yazar: M. Leighton
Seri: The Bad Boys #1
Yayınevi: Optimum Kitap
Tür: Yeni Yetişkin, Romantik, Erotik
Sayfa Sayısı: 299 Sayfa
Fiyat: 20 TL

Olivia Townsend özel biri değildir. Okul ücretini çıkarmak için çalışan, babasının işlerini yürütmesine yardım eden sıradan bir kızdır. Babasını terk edecek ikinci kadın olmamaya kararlıdır, kendi hayatını askıya alması gerekse bile… Olivia için, yapması gereken şeyler bellidir. Fakat, Cash ve Nash Davenport ile tanıştıktan sonra her şey karmaşık hale gelir. Onlar kardeştir. Hem de ikiz. Cash, onun bir erkekte istediği her şeye sahiptir. Tehlikeli ve ne olursa olsun onu yatağa atmayı isteyen seksi, kötü bir erkektir. Olivia'yı baştan çıkarır ve tek bir öpücükle, kötü olduğunu unutturur. Nash, onun bir erkekte ihtiyaç duyduğu her şeydir. Başarılı, sorumluluk sahibi ve son derece tutkulu bir erkektir. Ama o, Liz'in zengin ve güzel kuzeni Marissa ile birliktedir. Yine de bu, Olivia'nın ona baktığında erimesini durdurmaz. Tek bir dokunuşla, neden asla birlikte olamayacaklarını unutturur. Olivia, onların bir şey sakladığını öğrenince, siyah beyaz olan her şey grileşir. Olabildiğince hızlı bir şekilde kaçmasını gerektiren bir şey… Ama kaçmak için çok geçtir. Olivia artık olayların içindedir. Ve aşıktır. İkisine de. İki kardeş de Olivia'nin kalbini titretir. İki kardeş de Olivia'yı heyecanlandırır. Olivia ikisini de ister. Ve onlar da Olivia'yı. Peki, Olivia nasıl bir seçim yapacak?

  Kitap Oburları'nın Optimum Kitap'tan patlayan bir bomba gibi ortaya çıkan kitap ile turumuz devam ediyor...

  Hem konusu olsun hem karakterler olsun gerçekten tam bir bombayla karşılaşılıyor. Olivia'nın elinde tek bir erkek yok, hem iki erkek hem de ikiz. Olivia, arkadaşının bekarlığa veda partisinde çağrılan striptizciyi soymak için görevlendirilen kişidir. Olivia'ya bir şey denirse kimse onu yapamaz sanmasınlar diye o işi yapar. Bu inatla da hayatının erkeği tanışması en farklı kişilerden. Hayatının erkeğinden biri Cash'tir ve o striptizci rolündedir ve o kötü çocuktur. 

  Kötü çocuklardan dili yanan Olivia Cash'i düşünmek istemez ama ertesi gün onu kuzenin sevgilisi olarak evde görür. Hayatının erkeği hem soyup hem de kuzeninin sevgilisi olarak görmesi insan da bir şok dalgası oluşturur. Neyse ki bu kişi Cash'in ikiz kardeşi Nash'tir ama bir sorun var Nash de Cash kadar karizmatik ve hayatındaki ideal erkektir. Çünkü Nash avukat, düşünceli, tam bir ideal erkekte olması gerekenler vardır. Kuzeninin sevgilisi olmasına rağmen Nash de hayatının erkeğidir ve Olivia ne yapacağını bilemez. 

  Kitabın romantiklik kısmını geçtim alt tabanındaki kurgusu güzel. Çünkü bol sürprizli bir kitap. 3 karakterin gözünden de anlatılması çok güzel ama 3'ü de hemen ilk görüşte cinsellikle ilgili düşünmelerini sevmedim ama sanırım bu kitapta olması gerek bu. Çünkü çok okuduğum bir tür değil, o yüzden yorum yapmak istemiyorum. 

  Peki ben kimi seçerdim kötü çocuk Cash mi yoksa ideal Nash mi? Kötü çocuklardan haz almam, benim için sakinlik ve ideal bir yaşam önemlidir. Ben sıkıcı bir insanım bu yüzden Nash diyorum :)

  Şimdi alıntılara geçelim de kitabın ne kadar bomba olduğunu görelim:

ALINTILAR

- Bakışlarımı o berrak gözlere dikiyorum. Durmasını istemiyorum. Ellerini tenimde hissetmek istiyorum. Bu yüzden de derinlerde bir yerde gömülü olduğuna dair bahse gireceğim o vahşi kediyi yemlemek umuduyla sataşıyorum ona. 
Cash | S. 11

- Söylediklerim kendi kulaklarıma bile müstehcen geliyor. Asıl acıklı olansa bunun gerçekten de o anlama geliyor olması. Abartısız bir düzine şey var onun benim için yapmasından mest olacağım. Ya da bizzat bana yapmasından. Ya da benim ona yapmama müsaade etmesinden.
Nash | S. 43

- Her nasılsa, kendimi onun Nash kadar çekici olmadığına ikna etmeyi başarmıştım çünkü bu ikili arasında kötü çocuk olan Cash'ti ve daha az cazipti. Hay aksi, yanılmışım! 
Olivia | S. 49

- Kafamı kaldırdığımda gözlerim onunkilerle buluşuyor ve bakışlarında, o kabul etsin ya da etmesin arzu var. Ateşli, terleten, duvara-çivile-beni tarzında bir arzu.
Cash | S. 71

- Onun bana ait olduğunu düşüncesi ve söylediklerimin kulağıma bu kadar hoş gelmesi endişelendiriyor beni.
Nash | S. 87

- Beni kışkırtan o davetkar sıcaklığıyla onun vücudundan benimkine doğru yayılan o ısıyı hissedebiliyorum. Vücudumu ürpertiyor. 
Olivia | S. 104

- Her ne kadar sevimli, masum ve utangaç bir duruşu olsa da, zaman zaman mahrem ve tehlikeli oyunlara dahil olmaya hazır görünüyor. Böyle oyunlara, ızdıraba ya da Olivia Townsend'a ilişkin başka herhangi bir şeyi düşünmemem gerektiğinin farkındayım. 
  Ama düşünmüyorsam da ne olayım! 
Nash | S. 107

- Hayatım boyunca bir hatundan uzak durabilmek hiç bu kadar zor gelmemişti. Lanet olsun, bunu yapmak zorunda kalmamıştım ki hiç. Ama bu sefer uzak duruyorum. Olivia'yla ilgili farklı birşeyler var. 
Cash | S. 121

- Sevişmeyeli çok uzun zaman oldu ve biliyorum ki Cash'le yatakta geçirilecek herhangi bir periyod, ruhumda fırtınalar yaratacak, dünyamı sarsacak ve vücudumu paramparça kılacak bir deneyim olur. 
Olivia | S. 137

- Gözlerinde oynaşan ışıltılarla bana bakıyor. Ne istediğini biliyorum. Ve benimde ne istediğimi bildiğini biliyorum. Gözlerinden okunabiliyor. İnkar etmeye çalışmamın hiçbir anlamı yok. Ama bununla ilgili ne yapacağım bilmiyorum. 
Olivia | S. 159

- Cash'in çıplak vücudunu görünce heyecanlanıyorum. Hayal edebileceğimden bile daha mükemmel. Göğsü geniş ve bronz, sol göğsünün üstündeki dövme dışında lekesiz. Karnı düz ve kasları dalga dalga yayılıyor. En ufak bir parçası bile hayal kırıklığına uğratmıyor. 
Olivia | S. 222

- O seni öptüğünde dudaklarının benim dudaklarım olduğunu mu düşündün? 
Nash | S. 247


  Böyle güzel cümlelerle dolu bu kitabı Optimum Kitap sayesinde düzenlenen çekiliş ile kazanmak isteyebilirsiniz. 

7 - 11 Mayıs Tur Programı 

7 Mayısmirielenda.blogspot.com | Çekiliş
8 Mayıs
sssuigenerisss.blogspot.com  - Ön Okuma
9 Mayıs
raflarinarasindan.blogspot.com - Yazar Tanıtımı
10 Mayıs
segesegese.blogspot.com  - Alıntılar
11 Mayıs
thcodex.blogspot.com - Bunları Biliyor Musunuz?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder