5 Mayıs 2014

Biten Diziler - 3


  Yazın spor yaparken izleyeyim diye başladığım dizilerden. Aksiyon, macera dolu olunca sporla çok iyi gitti. Beğendim sayılır şimdi ikinci sezona yavaştan başladım.


  Bir diziyi izlemek bu kadar zor mu olur. I Miss You dizinin adı ve sırf dram, 20 bölümden oluşuyor. İlk bölümleri çok güzel olsa sonraki bölümlerini izleyemedim. 20 bölümcük diziyi 1 yılda bitirdim hatta son iki bölümü resmen dizi izledikten 1 yıl sonra izledim ve kapadım defteri. Oyuncular iyi olsa da bana hitap etmedi.


  Dizi arayışlarındayken MaviUçurum'un bu dizinin yazısı yazmıştı ve mutlaka izlenmeli diye tavsiye etmişti. Onun tavsiyelerine güvendiğim için ve onun sayesinde başladım ve müthişti. Diziyi spor başında izledim sayılır, son sezonu dayanamadım oturdum da izledim ama. Dizi 5 sezon ve 20 bölümden oluşuyor sadece son sezon 13 bölüm. Bilimkurgu, gizem ve hafif dram. Dizi müthiş bir kurgu ile başlayıp sonuna kadar devam ediyor. Arada aaa yine mi dediğim oldu ama of çok güzeldi. İlk başta Anna Torv'un mimiklerini sevmemiştim ama şimdi özlüyorum o.O Ve ilk iki sezon gerilmekten diziye bakamadığım da oldu. Favori dizilerimden biri oldu. 


  Korece'yi unutmayım diye başlamıştım. Cheondamdong Alice dizinin adı sanırım 16 bölümdü. Klasik Kore dizileri gibi ilk başları çok güzel sonu eh işte. Başrol kızımız para yüzünden Amerika'da okuyamayıp Kore'de moda tasarımı okumuştur ve şirketler Kore'de okudu diye bunu istemez. Sonra bir şirkete güya tasarımcı olarak girer ama ayak işlerini yapar. İşe aslında alınmayacaktı ama birisi nedeniyle alınır. Sonra bir araba kazasıyla başrol erkek ile tanışır. Aslında alt tabanında güzel bir diziydi ama hep son bölümler beni öldürüyor.


  Arkadaşlarımın tavsiyesiyle başladığım bir dizi Secret. Televizyonda yayınlandığı zamanlar reytingleri en üstteymiş. Entrikalarla dolu, bir kısmı hapishanede geçen dram olan bir dizi. Kötü bir dizi diyemem ama her bölüm her bölüm gözyaşı görünce olmadı. 

  Aklımda izleyeceğim bir ton dizi var, bu dizileri de 9 ay içinde izlemiştim. Yani bence çok izleyemiyorum. Neyse yaz geliyor izlerim artık herhalde. Once Upon a Time'ın 3.sezonunu yayınlandıkça izliyorum. Game of Thrones 4.sezon izlenecek. Beauty and the Beast  ve Arrow ve Da Vinci Demons 2.sezon izlenecek. The 100, Believe, Bride of the Century, Salem, Elementary, Vikings, Continuum, Orphan Black, Borgias, Reign ve bir o kadar da Kore dizileri, aklımdaki diziler. Daha da çıkarda zorlamayayım şimdi. İnşallah bunları da bir bir bitirebilirim.

6 yorum:

  1. Once Upon a Time'ı 2.sezonun sonlarında filan bırakmıştım herhalde,tam hatırlayamıyorum.Bu ara herkesin dilinde,yazın devam ederim belki.Nasıl gidiyor ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen izlemek izlemediğim oluyor çok durgunlaşıyor ama son bölümleri enfesti. İlk bölümler durgun olsa da gerçekten son bölümleri çok sevdim ^_^

      Sil
  2. Ay Fringe *-*
    Çok sevindim hem izlemene hemde beğenmene, kesinlikle gelmiş geçmiş en sevdiğim dizidir ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayende bende izleyebildim. Geç kaldığım için azıcık üzüldüm ama çok güzeldi kesinlikle. Çok sağol ^-^

      Sil
  3. Ah Fringe ah... Yine özledim bak!

    YanıtlaSil