15 Aralık 2013

Kitap Alışverişi #12


  Kendime kitap almayı yasakladım güya ama internetten almayı azalttım sadece grup kitaplarını alıyorum. Tabi İdefix indiriminde çok fena aklımda olanlar var sanırım alacağım Aralık sonu. Bu kitaplar Kiler indirimden. Kitap bölümüne gidip sadece Atlantis'in Yükselişi'ni bulabilmiştim bu kadar az kitap olur diyordum. Kasaya gittim bir şey oldu arkamı döndüm meğersem koskoca bir alan kitapmış. %50 indirim var, eğer üstünde promosyon varsa bide o fiyat üstüne indirim oluyor. Gladyatör böyleydi 5 liraya denk geldi. Gerisi en fazla 10 lira belki yoktur bile, bu nedenle göz dönmesiyle aklımda olmayanları da aldım ya neyse. 


  Bu kitaplar ise Kitap Sihirbazı'nın Facebook'ta açık azaltma indirimden. Liste fiyatıyla üçü 57 tl idi ama indirimle üçü 15,5 liraya denk kargoyla 20,5 oldu o da bir kitaptan azıcık pahalı. Artemis'te böyle bir indirim harika. Şimdi de Ölümcül Oyunlar serisinin ilk 4 kitabı %51 indirimde ama hem limitim biraz dolu hem de ilk kitap zaten bende var diye alamıyorum. Bunları sığdırmak ayrı bir mesele haline geliyor maalesef. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder