15 Aralık 2013

Kara Leke - Jussi Adler Olsen



Epsilon Yayınları
468 Sayfa
25 Tl

  Kardeşim doğum günüm diye ilk kez kitap alınca tabi bir zorla hemen okutmaya çalıştı. Polisiye-gerilim seviyorum ve uluslararası bestsellerı görünce almış. Yazarı ilk kez duydum araştırınca Danimarkalı olduğu gördüm. Aklıma hemen Okuma Şenliği geldi ve bu kitabı hiç okumadığınız ülke edebiyatı kategorisindeki kitabımla değiştirdim. 
  Müthiş bir polisiye değildi benim için tabi kardeşime böyle söylemedim :) Cinayetlerin sorumlusu başında belli olduğu için devamı nasıl olur ki o zaman diye merakla okuttu. Sıkmayan ve değişik olaylarla, yer yer gerilimle finalini güzel yaptığını düşünüyorum. Eğer fırsat olursa diğer kitaplarını okuyabileceğim bir yazar oldu. 
  Bu kitap sayesinde de Okuma Şenliği'nden 15 puan kazandım. Ve ilk ayı toplamda maalesef 40 puanla kapattım. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder