5 Şubat 2014

Karlar Ülkesi - Frozen


  Yazdan beri Frozen'ın facebook sayfasından bu animasyonu takip edip duruyordum. Çizimleri çok sevimli hem de kar temalı. Kar yağmayan günlerde sanki film boyunca dışarıda kar yağıyor gibi bir hisse kapılıyorum, bu nedenle kar temalı animasyonlara bayılıyorum. Şu ana kadar en beğendim animasyon olan Efsane Beşli'ye benzer sanırım umuduyla bekledim. Sinemada izlemek istediğim için ilk vizyona girdiği gün hemen gittim. 
  Başlarda güzeldi, karakterleri sevimli bulup tatlılıklarına bakıyordum. Ama sonra çok fazla müzikal sahnesi olunca biraz boğdu beni. Yazdan beri ben bunu mu beklemişim oldu. Tek favori sahnem Elsa'nın buzdan şato yapmasıydı, bayıldım o kısma. Fakat diğer yerleri biraz sıkılarak izledim. Tabi animasyon olunca ebevynler tutmuş çocuklarını getirmiş hemen, bu olayı pek sevmesem de mecbur diyorum. Bir de altyazı olmayınca kötü oluyor, DVD hali çıkınca bir de altyazıyla izleyeceğim. Kışı özlediğim zaman bunla Jack Frost'umu izler dururum *-*

4 yorum:

  1. Çocukların gidebileceği bir filmolunca ebeveynler tutmadan, çocuklar tutup getiriyor aslında. Onlar da bir birey ve istekleri oluyor haliyle, çocuk olmaları sebebiyle daha heyecanlı ve duygulu yaklaşıyorlar. Bu cümlenize açıkçası üzüldüm, bu filme kızımla gitmiş biri olarak :(.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok özür dilerim haklısınız o açıdan düşünmemiştim. Ülkemizde animasyon maalesef çocuk filmi olarak düşünüldüğü için üzülüyorum aslında, sinemada yanımda bir çocuk olmadığında çok farklı bakılıyor. Ya da maalesef bu sebeple altyazılı bir seçenek omadığı için o gözle bakılıyor. Haklısınız çocuklar sinemayı bu animasyonlarla seviyorlar. Tekrar çok özür dilerim kırdığım için yanlış bir cümle kurmuşum :(

      Sil
    2. Farklı bakış açılarının olması her zaman güzel, paylaşımda bulunarak empati yapabilmemiz daha da güzel. Duyarlılığınız ve kibar cevabınız için tşk ederim :).

      Sil
    3. Anlayışınız için ben teşekkür ederim ^^

      Sil