29 Temmuz 2013

Saatleri Ayarlama Enstitüsü - Ahmet Hamdi Tanpınar



Dergah Yayınları
395 Sayfa
19 Tl 

  Kitap Kardeşliği Haziran kitabı idi. Tanpınar'ı okuduğum için hem mutluyum hem kararsızım. Mutluyum çünkü edebiyat derslerinde çok bahsi geçerdi sembolist yazar vs. diye oradan kalma okusam mı diye düşünüyordum ama bu daha sonraki yıllarda olabilirdi sanırım. Bu yüzden kitap kardeşliği ile ara ara klasikleri okumayı seviyorum. Kararsızlığımın nedeni ise yazın okuyup tam verimi alamadığımı düşünüyorum, biraz bitirmek için okudum diyebilirim. Yaz günlerinde sıcaklığım verdiği uyuşuklukla daha hafif, sürükleyici kitapları seviyorum. Bu nedenle keşke daha geç okusaydım diyorum.
  Sonuç olarak Ahmet Hamdi Tanpınar'ın yazdığı karakterleri, ilişkileri, üslubunu okumak  kafamda "Acaba nasıl bir yazardı?" sorusunu bir nebze olsun cevapladı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder