3 Temmuz 2013

Alaska'nın Peşinde - John Green



Pegasus Yayınları
320 Sayfa
20 TL

  Yazarın Aynı Yıldızın Altında romanını yabancı sitelerde ellerinde düşürmediklerini ya da fotoğraflarında eksik etmediklerini görünce hazır yeni romanı çıkacakken kimmiş bu yazar diye merakımdan okudum. 
  Kitabın adıyla hayalimde kurduğum şeyin yanlış olduğunu başta öğrenmemle Aaa Alaska böyle miymiş diye öğrenince hafif bir şaşırma ve demek ki farklı şeyler beklenebilir diye okumaya başladım. Fakat ilerisi adına çok farklı bişey görmedim. Bana göre olabilir ne var yani diye düşünsem de belki de lise yurt hayatında olanların yaşadıklarını, var olan şeylerin ortaya dökülmesinden hoşlanabileceklerini düşündüm. Belki de popülerliği bundandır bilmiyorum..
  Kitap ?? günden önce, ?? günden sonra ayırmasıyla ne oluyor ki acaba diye düşündürüp okutuyor. Ama ben kitap bloglarından birinde kitap hakkında yorumları okurken bu olayı spoiler olarak söylemediği için öğrenmiş bulundum. Azıcık büyüsünü bozdu sanki.
  Genel olarak hafif bir kitap, yoğun kitaplardan sonra iyi geliyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder