29 Temmuz 2013

Kırtasiye Alışverişi 8


  Bir D&R alışverişi daha bu kez kırtasiye üzerine ama. İkisini de bayılarak aldım. Küçükken az mı Slyvester & Tweety izlerdim, böyle güzel çizgi filmleri izlemediği için  şimdiki çocuklar hatırladıkça 
çok üzülüyorum. Neyse bu yüzden bu kitap ayraçları benim için çok çok güzel. Defterde Disney'in sanırım 
4 çeşidi daha var ve hepsi aklımda. Defterin kutu gibi olması, mıknatısla kapanması ve her tarafına baktıkça
değişik tasarımların olması çok hoş. Bu nedenle defterin her bir kesimini gösteren fotoğrafları koydum ^^
Defter 15 Tl gibi bişey olmalı, kitap ayracı 6'lı ama birini hediye vermiştim o da 12 Tl gibi olmalı.


  Kapağı kaldırınca sizi bir kalp bekliyor. 


  Ve içini açınca MicKey Mouse kulakları karşılıyor. Her sayfa da böyle cıvıl cıvıl bir karşılama var. 


  Bunlarda arka yüzleri. Ayraçların önü-arkası farklı olması da çok güzel. 


  Bu defter Stabilo'larla iyi gider :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder