19 Nisan 2013

Tanrıçanın Savaşı - Aimée Carter (Goddess Test #2)



Ephesus Yayınları
294 Sayfa

  Kate'in kraliçe olmasına ramak kalırken Titanların ortaya çıkışı gerçekten olaya ayrı bir hava katmış. Mitoloji geniş bir dünya olduğu için ordan buraya,burdan şuraya gibi çekilmesi çok kolay oluyor ki yazar bunu doğru yerde güzel kullanmış bence.
  Kitap bana tam beklediğim gibi bir etki bırakmadı. Kate'in Henry'ye söylediği sözler çok fazla tekrar olunca beni boğdu. İlk kitap gibi sonuna doğru bir heyecan oluşuyor. Ama kesinlikle sonucunu tahmin edemezmişim. Öyle bir yerde bitti ki !
   Beni biraz sıksa da yinede bu seriyi seviyorum mitolojik ögeleri barındırdığı için.  Bildiğimiz Tanrı,Tanrıçaları böyle günümüzde varmış gibi izlenim bırakmasını çok seviyorum. 

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder