30 Nisan 2013

Kırtasiye Alışverişi 7


  Kırtasiye alışverişimde aldıklarım artık o kadar azaldı ki. Alınca artık 2-3 kalem bazen 1-2 defter şeklinde oluyor. Çünkü artık o bende var şu da bende var,benzeri var daha almayayım diye bir tutumluluk(!) sergiliyorum.


  Bu tatlı defter sırf sayfaları nedeniyle alındı. Faber Castell kalem elimde daha önce hiç yoktu. Stabilo vs. bana yeter almayayım diyordum ama D&R da ücretsiz kargo için almıştım,yazımı çok rahat. 0.4 dese de sanki daha kalın gibi ama beğendim. 
  Zebra Sarasa'da elimde olmayan renkleri tamamlıyorum. Sembol kırtasiyede standı açılmış çok sevindim. 
  Pilot Choose bende mavisi vardı ama turuncu ve pembesi kesinlikle fosforlu olarak duruyor. Yazımı çok güzel, su gibi. Bir yerler de görürseniz deneyin bence.

Defter Konak Kırtasiye 3 Tl
Faber Castell D&R 2 Tl
Pilot + Zebra kalem Sembol Kırtasiye 8 Tl

2 yorum:

  1. Defterin sayfaları ne kadar şirin öyle :) Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Evet çok tatlı ^^ Teşekkür ederim ^.^

    YanıtlaSil