19 Nisan 2013

Kitap Fırsatları 4


  Dün Ankamall'de vakit öldürürken her zaman ki gibi D&R'a girdim. Orada hep ne indirimde ne var ne yok bakarım. Dünde üstteki kitapları gördüm ilk başta pek bir ilgimi çekmedi ama tekrar bakınca Hyperion Kitap'ın da en merak ettiklerimi görünce hemen aldım ve bu kez standı iyice inceledim. Ve bide Agatha Christie kitabı eklendi. Polisiye-gerilimi çok sevmeme rağmen daha önce hiç Agatha okumadım. O yüzden yavaştan kitaplarını toplamaya çalışıyorum. 


Bir de Notos dergisi alındı. Sıkılırım okuyamam falan diye bir ön yargım vardı maalesef ama boşuna ön yargılıyım sanırım. Şimdiden bir kısmı okunuyor bile, bunda dergideki kaliteyi ve emeği görünce okumamakla hata yapmışım sanırım. Geç olsun güç olmasın diyerekten konuyu kapatıyorum. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder