14 Ağustos 2017

Kırtasiye Alışverişi #18


Karman çorman bir kırtasiye alışverişi ile yine burdayım ve detaylara geçiyorum. 


Kardeşim İtalya'ya gittiği için onu biraz uğraştırarak internetten bulduğum Roma'daki kırtasiye mağazası olan Vertecchi'ye yolladım. Bisküvili defter ve kupalar hariç hepsini görüntülü konuşarak dokunarak olmasa da hızlıca görerek aldırdım ve sonuçtan çok memnunum. Çünkü solda görünen ve aşağıda detay olarak verdiğim defterlerin kapağına kalitesine bayılmış durumdayım. Zamanında Disney store'a gidip valizimde yer olmayacağını bildiğim için kupalar alamamıştım ve bu yüzden bu fırsatı da değerlendirip iki kupa eklettim. Mickey'li olan daha bir hoşuma gitti *-*


Defterler kabartmalı, altın yaldızlığı ve sayfa kalitesi mükemmel. Alman malıymış.


Elimde bu altın yaldızlı zarf ve kart setinin bir küçüğü vardı ve onun İtalya ürünü olduğunu bildiğim için mutlaka bunlardan olacağını düşünmüştüm ve hiç yanılmadım. Bu sefer bir büyük boyunu ve mavi detaylı olanını aldım. 


Geçenlerde İstanbul'a gittiğimde deli gibi merak ettiğim Miniso'ya uğradım ve tam beklediğim gibiydi fakat kırtasiye konusunda daha güzel ürünlerini bekliyorum. Oradan sticker ve şeffaf kalem kutusu aldım. Daha sonra Sakıp Sabancı Müzesi'ne uğradım da müze mağazasında istediğim kitabı indirimli bulmanın dışında her gittiğim müzeden aldığım parşömen kitap ayraçlarından aldım. Parşömen defter almamı ise diğer gidişime bıraktım çünkü tam içime sinen yoktu. Kahveli kalem kutusu ve kitap ayracı çok sevdiğim bir arkadaşımdan hediye ve bayıldım. Leuchturm defter ise Kalemlik sitesinde indirimli olunca elimdeki planner çizgisiz zor ve boyut olarak büyük gelince küçük noktalı deftere dönme planı yapıyorum ama üç dört ayı baştan toparlamak biraz zorlayacak gibi. 

Yine bunları kullanmaya kıyamama köşesine kaldırmamak dileğiyle :)

3 yorum:

  1. mektup setine bayıldım, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de senin gibi bir kırtasiye delisiyim. Özellikle defterlere bayılıyorum.
    O yüzden görsellerini güzelce inceledim. :)
    Güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil