30 Ocak 2016

Kırtasiye Alışverişi #11


   Uzun aralıklarla alınmış birkaç kırtasiye malzemesi. Artık kutulara sığmadıkları ve kullanmaya kıyamadığım için en iyisi kırtasiye ürünlerinde abartmamaya çalışıyorum. O küçücük şeyler dağ olmadan önlem almaya çalışıyorum. 


   Nezih Kırtasiye'ye gittiğimde şu defterleri getirdikleri çok iyi bir stant var. Hatta çeşit çeşit daha neler var da sakin olup defterleri ve kalemliği aldım. Yanındaki stickerlar ise Galeri Ekin'den. Bu stcikerı ilk kez Kore'de almıştım ve o kadar güzel ki tekrar görünce çifter çifter aldım ve şuan evde 4 paket var ama bunları ajandamda ve yapacağım anı defterinde kullanmak için aldım. 


   Yine Galeri Ekin'den. Ara sıra buraya gerçekten çok güzel stickerlar geliyor. 


   Yılbaşından önce kutu içinde satılan kartları görünce hediye yanına vermelik olur diye almıştım. Açıkçası geçen yıl gördüğüm yılbaşı kartlarından sonra bunlara bakasım bile gelmedi. Yine de burada bulacağım en iyi kartlardı. Bu fotoğraftakilerin hepsi Nezih. Yılbaşından önce bir stantta 2 al 1 öde vardı ama iki aynı ürün olması gerekiyormuş diye üstteki sticker biraz gereksiz oldu. 

   Şu İngiliz askeri minicik defter ve yanındaki telli defteri de bayılarak aldım.




   Kutunun içinden 5 zarf, 5 kart, ve bir sticker çıkıyor. Kartlar da akordiyon gibi açılıyor. 


   Sailor Love defteri üstten açılıyor ve 4 soft renkle bölümlendirilmiş, okuldan almıştım. Kalemlik ve defter ise H&M'de set olarak indirimde 10 lira gibi bir fiyata satılıyordu. Defterin sayfalarını sevmiyorum çünkü çok keskin bir beyaz. Zaten seti kalemlik için aldığımı söyleyebilirim.


   
   Son olarak ise kalemler. Sharpie Gold metalik kalemi yurtdışından almıştım ama D&R'da görme başladıkça stokladım. Turkuaz olan Pilot G-2 severek kullanıyorum, önceki bittiği için alındı. D&R'da Zebra markasının kurşun kalem şeklinde kalemlerini ucu ince diye aldım ama yazımından çok çok memnun kalmadım. Uni Posca ise kupa boyamak için. Sharpie Gold'la denedim ama olmayınca Uni Posca'yla bir gün deneyeceğim, üşenmezsem. 

14 yorum:

  1. Çok güzeller, güzel günlerde kullan. :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de çok güzel *-* Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Şu Galeri Ekin'e bende gitmem lazım acil! BAYILDIM.
    Çok kıskandım. Güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalabalık olmadığı saatlerde keşfetmek için süper oluyor. *-*
      Teşekkür ederim ^-^

      Sil
    2. Eger kupani boyarsan instagramdan paylasir misin ? :)

      Sil
    3. Tabii ki :) Eger daha fazla usengeclik yapmazsam :)

      Sil
  4. Çok güzel hepsi, stickerlara ayrı bayıldım :). Güle güle kullan.
    UniPosca'yı bilmiyorum, denersen yaz lütfen :).

    Normal Sharpielerle kupa boyanmıyor, Sharpie oil based olanlarla boyayıp mikrodalgaya atınca bulaşık makinesinde bile çıkmıyormuş. Ama tabi ki oil based Sharpieler Türkiye'de yok. Ben Amazon'dan iki renk almıştım, ama hala denemedim tabi ki :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim.
      Uni Posca oluyordu diye biliyordum en son ama daha fazla ertelemezsem deneyip yazacagim :)

      Bu bilgi cok iyi oldu tesekkur ederim. Bi yerde gorup aklima normal sharpieler olur diye kalmis herhalde.
      Bence benden once deneyip yazabilirsin ve sonucu merak ediyorum :)

      Sil
  5. Çoookk güzeller hepsi. Eesmen hayran kaldım. Güle güle, güzel günlerde kullanın İnşallah :)
    Galeri ekinin yerini biliyorum. Yolum her düştüğünde mutlaka uğrarım. Ama Nezih kırtasiye nerede onu bilmiyorum. Ve deftarlere ba-yıl-dım. Uğramak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederimm :)

      Galeri Ekin daha da buyuse keske. Dukkan bana cok kucuk geliyor :)

      Nezih benim bildigim Cepa ve Podium avmde var. Bir de Umitkoy'de varmis ama nerede bilmiyorum ve her alisverise kargo bedavaymis bu daha kolay bir secenek :)

      Sil
  6. ekin galari bana her sene kalemler kalem kutuları gönderir babamın teyzesi var ordaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel. *-* Ben de orada gezmeyi cok severim.

      Sil