28 Kasım 2013

Açlık Oyunları: Ateşi Yakalamak


  Pazar günü gidebildim filme. Eğer Ankara'daysanız ve sinema için Ankamall'e hafta sonu gittiyseniz geçmiş olsun. Kocaman salon ön sıralara kadar kalabalıktı ve salon o kadar sessizdi ki atıştırmalık bir şeyler almıştım onu bile keyifle yiyemedim ses çıkacak diye. 
  Neyse filme geçecek olursak ilk filmden kat kat iyiydi. Yine de şöyle içime sinerek beğendim diyemiyorum. Jennifer Lawrence yüzünden olabilir filmde bana çok donuk geliyor ama kıyafetleri çok çok güzel taşıyıp makyaj nasıl yakışıyor. O özel kıyafet sahneleri niye o kadar kısaydı yaa, tam bakamadım bile ! Filmin ilk yarısı sıkıcıydı çünkü oyunu bekleyip duruyordum. Yine sonlara sıkışan bir oyunla baş başaydık. Oyun sahnesine tek kelime ile bayıldım. Keşke daha uzun süre tutsalardı. Diğer mıntıkalardan katılanları çok göremedik, o sahneleri bekliyordum açıkçası. 
  Film kitaba uygundu, ikinci yarısı çok daha iyiydi. Ama maalesef kitaplarını bir okuyuşta bitirince filmde aynı tadı alamadım. Üçüncü filmde de o tadı alamayacağımı biliyorum çünkü bütün ümitlerim ikinci filmdeydi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder