9 Şubat 2013

Kutsanmış Kan - Samantha Young (Kan Günlükleri #1)



Martı Yayınları
267 Sayfa 
15 Tl

  Serinin ikinci kitabı Geçmişin Kanı daha yeni çıktığı şu günlerde, tesadüf sonucu alıp beklettiğim bu kitaba merak saldım. Ve şaşırtıcı bir şekilde çabucak bitti. Tabi çabuk bitmesinin etkenleri büyük; kitap normalde 254 sayfa ve gerisi ikinci kitabın ön okuması iyi ki ön okuma var merak unsurunu arttırıyor. Büyük punto, alt üst boşluklar, bölüm geçişleri... kitabın sayfasını azaltan etkenler. Bu yüzden acaba üçleme değil de tek veya iki kitap olsa da olurmuş diye bir düşünce beliriyor. 
  Arka kapak fazlasıyla açıklamış konuyu. Ruh yiyiciler (Kutsanmışlar), Neith ve Ankhlarla farklı türler ortaya çıkmış. Okurken bana vampir günlükleri ve birazda fısıltı serisini anımsattı, sanki ikisinin karmasının farklı özelliklerle harmanlanması gibiydi. Farklı olan yan her iki baş karakterinde özel güçlerin sahibi olması. Ve sonundaki sürprizler de heyecan katmış...
   En sevdiğim bölüm Neith ve Ankhların nasıl oluştuğunu anlatma şekli. Araya sıkıştırılmamış konunun gidişatına çok uymuş.Bir de abi-kardeş ilişkileri hoştu. Aslında kitabı ne beğendim ne de beğenmedim çok arada kaldım ama devamını da okuyacağım merakımdan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder