7 Ocak 2013

Yaban Avı - C.E. Murphy



Ephesus Yayınları
360 Sayfa
17 Tl

  Kapak tasarımını beğenip aldığım kitaplardan. Kelt mitolojisine hafif bir merakım olduğundan arka kapakta da Kelt kelimesini görünce bayılarak almıştım. 
  Kitap araba tamircisi polis memurunun uçaktan, kehribar rengi ışıklı bir kilisenin yakının olan bir kadına saldırılacakken görüyor. Ve o kadını kurtarması gerektiğini düşünüyor. Böyle hareketli, olaylı başlayan bir kitap ve sonuna kadar da hareket var. Cherokee kabilesiyle, oluşturulan çemberlerle de Gece evi serisini anımsatıyor. Ama gece evi serisinden daha önce yayımlanmış sanırım.
  Bu kadar hareketli bir kitapta ben bu kitabın içine giremedim. Keyifle okuyacağımı zannetmiştim ama okuyayım da yarım kalmasın diye okudum. Bence konudan konuya geçişlerde güzel bir geçiş yok, betimlemeler bazen sıkıcı. Bunlardan dolayı sevmedim gibi ama tam olarak bilemiyorum. Kitabı sevenler daha fazla gibi duruyor. 
  Sonuç olarak kapak tasarımını sevdiğim bir kitap elimde oldu :)
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder