17 Şubat 2018

Okunanlar | İzlenenler Kasım '17


Sana Gül Bahçesi Vadetmedim - Joanne Greenberg 
Metis Yayınları

Sana Gül Bahçesi Vadetmedim okumak için cesaret bulamadıklarımdan biriydi. Zamanının gelmesini beklerken bir dürtüyle kendimi kitaba başlarken buldum ama zorluklar da beni bekliyordu çünkü bir şizofrenin yaşadıklarını okuyup onu anlamaya çalışmak (bazen anlayamamak) hiç kolay değildi. Kendi dünyasında kendi dilini konuşan ve o dünyaya doğru hep bir şekilde sürüklenirken bir yandan da yaşadığı dünyaya adapte olmaya çalışan Deborah’ın sürecinde onunla birlikte sürüklenmemek imkansızdı...

Kasım ayında ayrıca Hüsnü Arkan'dan Ölü Kelebeklerin Dansı'nı okudum ama istediğim tadı çok alamadığım bir kitap oldu.


Kasım ayı demek Stranger Things demek idi. 2. sezonu ilk sezondan daha fazla sevdim ama nedense 3. sezon çok zorlama olacakmış gibi hissediyorum.


Wonder kitabındaki sıcaklığı fazlasıyla hissettiren bir uyarlama olmuş. İzlerken hem mutlu edip hem de hüzünlendirebiliyor. 


Son dakika kararıyla izlediğim bir oyundu ve bunun en önemli nedeni Müzeyyen Senar esintilerini dinlemek içindi. Oyuna öyle bir keyif vermiş ki. Zaman zaman çok uzadı hissi oluşsa da insanı eskilere götüren bir oyundu.



Anna Karenina'nın prömiyerine @kitapagacitiyatroseverler ile giderek ilk prömiyer deneyimimi gerçekleştirmiş oldum. Sahne, ışık, kostüm, oyuncular her şeyiyle o kadar güzel bir oyundu ki izlerken çok büyük bir zevk aldım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder