19 Ağustos 2014

[Blog Tur] Aşka Var Mısın? - Natasha Boyd

Kitap: Aşka Var Mısın? / Eversea
Yazar: Natasha Boyd
Seri: Eversea #1
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Tür: Romantik
Sayfa Sayısı: 368 Sayfa
Fiyat: 20 TL

"Eğer geleceğimde olacağını bilseydim, tamamen farklı bir yaşam seçerdim."

 ...kokusunu derin derin içime çektim. Sonra ağzımı kulağına yaklaştırdım.

"Eğer farklı bir yaşam seçseydin, beni hiçbir zaman bulamazdın."


Sorumlulukları ve kendine olan güvensizliğiyle boğuşan, güneyli bir genç kız... ? Her şeyini kaybedebileceği son skandalından kaçan, Hollywood'un en gözde megastarı...? Onları sonsuza dek değiştirecek, tesadüfi bir karşılaşma, imkânsız bir birliktelik ve masalsı bir aşk hikâyesi...


  Çok uzaklarda bir obur varmış ama yine de Jack Eversea'yı okumadan yapamamış. Hollywood'a gidip Jack'i de bulmaya çalışacakmış. Çünkü kitabı bitirince bunun devamı nerede diye çıldıracakmış.

  Hollywood'da ünlü bir oyuncu olan Jack Eversea bir gün o ihtişamlı ortamdan uzaklaşmak ve kafasını dinlemek için küçük bir kasabaya gelir ve restorantta siparişiyle ilgili sorun oluşur. Olaylar sonucu restorantta çalışan Keri Ann'la tanışır ve film başlar. Biraz klasik bir giriş, klasik karakterler... Bana göre yazar her genç kızın gençlik çağında kurduğu hayallerden yola çıkarak yazdığını düşünüyorum. Çünkü çoğu genç kızı bir film izler, oradaki karaktere aşık olur ve ah keşke benim de böyle bir sevgilim olsa diye devam eden cümleler gelir. Ama Keri Ann hayatından aşkı pas geçmiştir çünkü abisi için yaptığı fedekarlıklar sonucu, bu kasabada kimseye bağlanmaması lazım. Peki Jack Eversea'yı pas geçebilecek mi ?

  Belki kitap çok klasik başlamış olabilir ama yazar böyle bir konuyu güzel bir şekilde ele almış. Jack Eversea ve Keri Ann'nın birbilerine söyledikleri hem eğlenceli hem de sevgi cümlelerini okurken wow demeden geçemedim. Son sayfaları o kadar heyecanlıydı ki kitap bittiğinde bu eksik mi basılmış, kaç sayfaymış bu kitap, elimdeki kitap eksik sayfalı herhalde diye paranoyak oldum. Meğerse her şeyi ikinci kitaba saklamış yazar. Yapılmaz ki böyle! Şunu da es geçemeyeceğim kitap kapağı harika ve kitapla çok uyumlu olmuş, bayıldım! 

  Kitap Oburları olarak cok begendimiz bu kitabı yazarından İMZALI olarak kazanmak için bu çekilişe katılmayı unutmayın. ( Cok kiskandigimi ayrica belirtmek isterim)

Kitaptan seçtiğimiz alıntıları okurken, beğendiğimizi gösterirken abartmadığımızı fark edebilirsiniz.

ALINTILAR

- Bugüne kadar kendimi erkeklerden ve yaşanacak olası ilişkilerden uzak tutmanın, bu kasabadan arkama bakmadan ayrılma hayalimi mümkün kılacağını düşünmüştüm, ama şimdi yanlış yaptığımı hissetmeye başlıyordum. Daha önce yaşanmış küçücük romantik bir deneyim bile şu anda fazlasıyla işe yarardı. - Keri Ann

- Etrafında sürekli bir akım ve enerji vardi. Uçsuz bucaksız bir okyanusta yüzmek gibiydi, sürekli kafamı suyun üzerinde tutmaya çalışıyordum sanki. - Keri Ann

- Sana baktığımda tek gördüğüm netlik. Cesaret. Mertlik. Tanrım, ben hayatımda senin kadar kendinden emin ve güçlü birini hiç tanımadım. Bu benim için çok masalsı. - Jack Eversea 

- Duygularım keskin birer mızrak olmuş, akıntıya aldırmadan ruhuma saplanıp duruyorlardı. Hayatımda hiç böyle bir şey hissetmemiştim. Daha önce hiç böyle hissedebileceğimi duşünmemiştim. Bunun ne kadar korkutucu ama bir o kadar da muhteşem bir duygu olduğunu hayal etmeye yeltenmemiştim bile. - Keri Ann

- Birkaç gündür tanıdığın birini bu kadar önemsemek kulağa çılgınlık gibi gelebilirdi ama onu gerçekten önemsiyordum. Tabii bunun sebebi karşımdakinin sadece "insan" olması değildi. Ama bu tarafını mezara kadar kendime saklayacaktım. - Keri Ann 

Sana hiç kendini beğenmiş olduğunu söyleyen oldu mu? - Keri Ann
Kendini beğenmiş değil. Kendinden emin. Arada fark var. - Jack Eversea

- Sevdiklerimle birlikte geçireceğim zamanların aslında bu kadar kısa olduğunu bilseydim, hiç saklanmazdım. Bunun ne kadar saçma sapan bir düşünce olduğunu şimdi daha iyi anliyordum. - Keri Ann

- Jack hasarlıydı. Önemli ölçüde hasarlıydı. Onu sevmemi engelleyecek kadar değil ama ondan uzak durmamı gerektirecek kadar hasarlı. Hem de çok uzak. - Keri Ann

Eğer geleceğimde olacağını bilseydim, tamamen farklı bir yaşam seçerdim. – Jack Eversea
Eğer farklı bir yaşam seçseydin, beni hiçbir zaman bulamazdın. – Keri Ann

- Kafasını kaldırıp tekrar bana baktıgında gördüğüm yalınlık daha önce gördüğüm başka hiçbir şeye benzemiyordu. Bir bakışıyla bir dünya dolusu söz soyleyen erkek ve kadınlarla ilgili bir sürü kitap okumuştum. Bunun ancak kitaplarda olabileceğini düşünmüştüm ama yanılmışım. - Keri Ann

- Gerçekten hayatımda ilk defa duyduğum kelimelere inanmaya, kendime güvenmeye baslamıştım. Ve içgüdülerim Jack'in istediği şansı ona sonuna kadar tanımam gerektiğini söylüyordu. - Keri Ann



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder