24 Ekim 2012

Taht Oyunları - George R.R. Martin (Buz ve Ateşin Şarkısı #1)



Epsilon Yayınevi
847 Sayfa
29 TL

  Kitabın yarısında dizisini izlememle elimde süründürüp durdum bu kitabı. Süründükçe de kitap azıcık mahvoldu :(  Okumaya hevesim kaçmıştı ama kendimi şartlandırarak bitirdim. Diziyle kitap arasında elbette farklılıklar var ama izlediğim,okuduğum en iyi dizi-kitap uyumuydu. Sanki dizi özet gibi, kitap ise ayrıntılarıyla beyne işliyordu. Yedi krallık ve demir taht mücadelesi ile biraz fantastiğin birleşimi ( çünkü bana çok fantastik değilde geçmişte olaylar hissi gibi bıraktı ). Arka kapakta hem romantik hem gerçekçi denilmiş fakat ben romantik kısmına katılamıyorum, romantiklik bişey yoktu. Birde romana başlayınca karşınıza çok karakter çıkıyor arka kısımda açıklamaları yazıyordu fakat kim kimin nesiydi ilk başta karışık gelmişti bana ama sonradan oturtuluyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder