8 Haziran 2012

Haziran Dergileri

Cnbc-e dergisi daha önceleri beni çekmese de fantastik sayısını gördüğüm an hemen aldım. Film, dizi, kitap.. ne olursa fantastik olması daha çok ilgimi çekiyor.  
10 fantastik dizinin 10 sahnesini koymuşlar. Bu dizilerden izlemediklerim var ama en çok Merlin'i seviyorum . Büyülü, efsanevi, mitoloji gibi şeyler içermesi nedeniyle..
 Game of thrones izlemek istiyorum ya da daha çok kitaplarını okumayı. Diziye ilgi çok olunca yazar kitap için seriye devam ediyormuş.
Bunlarda cnbc-e film ekinden...
Karanlık Gölgeler filmi güzele benziyor. 

Pamuk prenses ve avcı. Görselliği güzel duruyor gitmeyi de istiyorum ama gitmeye vaktim olucak mı bilmiyorum.

 Yeni sayısını aldığım benim için klasik olan sudoku ve ötesi dergisi. Yakında 10 lira olacak diye korkuyorum.
Bir sürü sudoku çeşidi var ama en sevmediğim bölgesel sudoku
Çok iyi dikiş bilirim o yüzden alıp duruyorum. Daha hiçbirini yapamasam da baksam yeterli şuan.
Ama bu sayıdakileri pek beğenmedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder